Recent Posts

Thursday, January 19, 2012

Lagu Tema Dingin Lavenda Slot Zehra TV3

video
Lagu ni best..

Sunday, January 8, 2012

Selamat Pengantin Baru.. semoga kekal hingga ke anak cucu..

ni gambar member aku yang baru kahwin ahad tadi kat Taman Pertama, Sabak Bernam.. bleh plak ko tanya kat aku hadiah mana masa ko kat atas pelamin.. tampar laju-laju kang baru tau.. dah bagi pun, jangan cakap tak bagi yerr.. kalau tak jumpa makne nyer adik ko sorok la tu.. hehee.. ekynsunrise.blogspot.com aku ucapkan Selamat Pengantin Baru.. Semoga Kekal Hingga Ke Anak Cucu.. lepas ni kalau jumpa aku kat tangga jangan sombong dan tak nak kawan plak.. :(







SELAMAT TAHUN BARU 2012..

masih belum terlambat untuk aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012.. Sekejap jerr dah masuk 2012.. apa azam baru korang untuk tahun 2012 tapi azam 2011 dah tercapai kerr.. hehee.. azam 2011 aku ada dua lagi tak tercapai.. aku nak bawak ke tahun 2012 la.. Salah satu azam baru aku untuk 2012 ni aku nak banyakkan post cerita-cerita terkini tentang aku kerr, sekeliling aku kerr.. ada blog tapi tak aktif lebih baik tak payah bukak kan.. hehee.. insyaallah, semoga 2012 adalah lebih baik dari sebelumnya dan membawa sinar yang lebih baik untuk aku dan semua orang.. amin :)